LEI-koodi hankimise ja kasutamise kulud: mida ettevõtted peavad teadma

LEI-kood (Legal Entity Identifier) on rahvusvaheline identifikaator, mis võimaldab juriidilisi isikuid finantstehingutes usaldusväärselt tuvastada. LEI-koodi taotlemine ja iga-aastane uuendamine hõlmab teatud kulusid, mis võivad teenusepakkujast olenevalt oluliselt erineda. See postitus annab ülevaate LEI-koodiga seotud kuludest ja teguritest, mida ettevõtted peaksid LEI teenuste hinna ja kvaliteedi hindamisel arvesse võtma.

Millised on LEI-ga seotud kulud?

LEI-koodi kogukulu sisaldab tavaliselt esialgset registreerimistasu ja iga-aastast uuendamistasu. Hinnad erinevad teenusepakkujate vahel sõltuvalt teenuste kvaliteedist, pakutavatest lisavõimalustest ja hinnakujunduspoliitikast. Siin on peamised kulukategooriad:

  1. Esialgne registreerimistasu
    • Esialgne registreerimine hõlmab LEI-koodi loomist ja registreerimist Global Legal Entity Identifier Foundation (GLEIF) andmebaasis. Summa võib teenusepakkujast olenevalt erineda. Mõned pakkujad pakuvad madalaid registreerimistasusid, kuid need võivad olla ajutised soodustused või sisaldada tingimusi, mis tõstavad hinda järgnevatel aastatel.
  2. Iga-aastane uuendamistasu
    • LEI-kood kehtib ühe aasta, seega tuleb seda uuendada iga 12 kuu järel, et see jääks aktiivseks. Uuendamistasud erinevad pakkujati ja mõnel juhul võivad olla sarnased registreerimistasuga. Mõned pakkujad pakuvad madalamaid uuendamismäärasid, mis võivad aja jooksul aidata kulusid vähendada.
  3. Paketi- ja lisateenuste tasud
    • Mõned pakkujad pakuvad mitmeaastaseid pakette, võimaldades LEI-koodi uuendamise eest ette maksta mitme aasta jooksul soodushinnaga. Lisaks pakuvad mõned pakkujad lisateenuseid, nagu dokumentide haldamine, uuendamise meeldetuletused ja abi andmete kontrollimisel. LEI System OÜ (edaspidi LEI System) näiteks pakub konkurentsivõimelise hinnaga mitmeaastaseid pakette ja põhjalikku kliendituge klientide rahulolu tagamiseks ja aja säästmiseks.

Kuidas valida õige LEI teenusepakkuja

Kuigi LEI-koodi kulud on olulised, ei tohiks need olla ainus tegur teenusepakkuja valimisel – teenuse kvaliteet, klienditugi ja läbipaistev hinnakujunduspoliitika on samuti üliolulised. Siin on mõned nõuanded LEI pakkuja valimisel:

  1. Läbipaistev hinnastamine
    • Vältige pakkujaid, kes ei esita selgelt oma hindasid või kellel on varjatud tasud. LEI Systemil on täiesti läbipaistev hinnakujunduspoliitika, pakkudes klientidele selget teavet kõigi registreerimis- ja uuendamiskulude kohta.
  2. Mitmeaastased paketid ja soodustused
    • Kui teie ettevõte kavatseb LEI-koodi pikemaajaliselt kasutada, kaaluge pakkuja valimist, kes pakub mitmeaastaseid uuendamispakette. Mitmeaastased paketid võivad aidata kulusid vähendada ja kõrvaldada iga-aastase uuendamise vajaduse. LEI System pakub mitmeaastaseid lahendusi, võimaldades klientidel korduvkuludelt kokku hoida.
  3. Klienditugi ja lisateenused
    • Kvaliteetne klienditugi võib säästa aega ja vähendada võimalikke probleeme LEI taotlemise ja uuendamise protsessi käigus. Usaldusväärne pakkuja pakub tuge kõigis etappides ja tagab, et LEI-kood on alati ajakohane. LEI System pakub põhjalikku kliendituge, sealhulgas uuendamise meeldetuletusi ja abi kogu protsessi vältel.

Miks valida LEI system?

LEI System on usaldusväärne ja ametlik LEI registreerimisagent, mis pakub konkurentsivõimelisi hindasid ja kvaliteetset kliendituge. Meie eesmärk on muuta LEI taotlemise ja uuendamise protsess võimalikult lihtsaks, läbipaistvaks ja taskukohaseks. Pakume nii üheaastaseid kui ka mitmeaastaseid pakette ning tagame, et meie kliendid on alati teadlikud oma LEI-koodi uuendamise tähtaegadest.

Kui teie ettevõte vajab LEI-koodi või soovib olemasolevat koodi uuendada, valige LEI System – usaldusväärne ja mugav valik. Tutvuge meie soodsate hindadega, klõpsates siin.
Vastused kõigile olulisematele küsimustele leiate siit.